ARCHETYP MARKI OSOBISTEJ LUB FIRMY
Doświadczenie Twojej działalności, czy osoby jako Marki/brandu, to poważna sprawa, dająca wymierna korzyść obu stronom. Tobie daje pewność siebie i odpowiednie finansowe przełożenie, a klientowi jasność tego co wybiera.
Aby to osiągnąć najlepiej odnaleźć ARCHETYP Twojej marki.
Uczestnicy ostatnich ustawień mogli zobaczyć jaki archetyp przejawiają na zewnątrz i jaki rodzaj archetypu wspiera ich na tej drodze.
Dla przykładu:
Właścicielka studia masażu, przejawiała na zewnątrz archetyp Władcy. W Tej sytuacji, usługa będzie dotykać takich spraw jak luksus, powodzenie, decyzyjność. I to są te wartości, które przyciągną odpowiednich klientów i sprawi, że usługa masażu stanie się wyrazista i silną marka.
Zapraszam na najbliższe ustawienia w Warszawie, aby skorzystać z dodatkowego modułu
Archetyp Marki.
JacekWiktor.pl/ustawienia